24 július, 2013

Feta sajttal töltött paprika olajba "fektetve"

Annyi féle Antipasztival találkoztam már, persze mind nem igazán ízlik, de ami igen megpróbálom magunknak elkészíteni, így történt ez most is. Az ötletet Krisztina konyhájából  hoztam, és átalakítottam az én konyhám ízlésére
 
 
Hozzávalók:  50 dkg Feta sajt
Apró édes színes Paprika, vagy kápia Paprika
(mennyiséget sajnos nem tudok írni)
4-5 cikk fokhagyma
4-5 ágacska friss rozmaring és kakukkfü
összesen
 
kb. 6 dl repceolaj és jobb minöségü étolaj keverve
só, bors, majoránna
 
 
A paprikákat megmostam és a torzsát kivágtam.
A feta sajtot villával összetörtem és ízesítettem egy kevés örölt borssal és majoránnával, esetleg ha nem elég sósnak tünik lehet egy kevés sót is hozzá tenni.
Ezzel megtöltöm a paprikákat, és egy fedeles üveg edénybe rakom öket.
Alulra és felülre kerül 2-3 rozmaring és kakukkfü ágacska és a fokhagymát is ketté vágva
teszem bele, és megszórom még majoránnával.
Az egészet felöntöm az olívaolajjal, esetleg 1/4 rész helyettesíthetö napraforgó étolajjal.
Az olaj lepje el a paprikákat, mert csak úgy tartósítja a paprikát.
Hütöbe teszem és kb. egy hét múlva esszük elöször, hogy legyen ideje pácolódni.
Ezeket most Fetasajt és Gorgonzola sajt keverékével töltöttem.
(2013.10.15.)
 
Jó étvágyat kíván hozzá!
 

1 megjegyzés:

Vicuska írta...

De finom lehet, már a látványa is nagyon csábító! :)