14 május, 2015

Áfonyás csokilencsés muffin


Mindenképpen akartam valamilyen sütit, de nem túl bonyolultat, mert ma nem arra voltam beprogramozva, aztán találtam ezt a receptet :) amin kicsit változtatni kellett, mert túl híg volt az egész

Hozzávalók 12 db-hoz
                            2 db egész tojás
                            8 dkg cukor
                            1 teás kanál vaníliás cukor, vagy 1 csg.
                            1 fél citrom reszelt héja
                           10 dkg csokilencse
                             2,5 dl író, vagy vízzel hígított joghurt
                             1 dl étolaj
                             1 teás kanál sütöpor
                            25 dkg finomliszt
                            10 dkg áfonya
                                Késhegynyi reszelt tonkabab (elhagyható)

A tojást a cukorral, vaníliás cukorral habosra keverem, majd hozzáadom az írót, vagy joghurtot, az étolajat, ezzel is egynemüvél kavarom. A lisztet a sütöporral vegyítem, majd a többihez adom.
Végül a csokilencsét és az áfonyát keverem a masszához.
Muffin papírral bélelem a muffin formámat és egyenletesen elosztom benne a tésztát.

190 fokos alsó-felsö sütöben sütöttem 30-35 percet.

Porcukorral meghitve tálaltam, esetleg egy kis tejszínhabbal fokozható!

Jó nassolást kíván!

Nincsenek megjegyzések: