26 február, 2015

Blogszületésnapi Játék Nyertese

Elérkezett a sorsolás napja, így Jennivel kihúzattam a Blogszületésnap Nyertesét, akit azok közül sorsoltunk ki, akik a Blogszületésnap Bejegyzéshez füztek hozzászólást!

Szívem szerint mindenkinek küldenék egy-egy kis csomagot, de hát csak egy nyertes kerülhetett ki a sorosolásból.

A szerencsés nyertes VANDY!


(Kedves Vandy, kérlek jelentkezz nálam!)
Gratulálok!

Köszönöm szépen Mindenkinek, aki gratulált a Blogszületésnaphoz, valamit  a játékban résztvett és Olvasója a blogomnak
Remélem továbbra is hüséges Olvasóim, Látogatóim maradtok!

Köszönöm Azoknak, akik  kedves szavaikkal arra ösztönöztek, hogy igen érdemes, hogy foglalkozzak a bloggal és további bejegyzéseimet várják.



Sokat jelent nekem ez a visszajelzés, mert ez a jutalmam!

Továbbra is szeretettel várok Minden kedves érdeklödöt!

Köszönettel!





2 megjegyzés:

Vandy írta...

Nagyon szépen köszönöm,nagyon örülök a nyereménynek!

Vandy írta...

Ma megkaptam a csomagot,még egyszer köszönöm szépen,boldog vagyok,hogy én lettem a szerencsés!:)