14 július, 2014

Sajtos tallér házilag


Megint sikerült rábeszélnem magam egy új sütöre, így most sajtos tallérokat sütöttem. A receptet Irázi Vikitöl kaptam, amit ezúton még egyszer köszönök.

Hozzávalók: kb. 100 db tallérhoz:

                               50 dkg finomliszt
                                1 csapott mokkás kanálnyi szódabikarbóna
                               12,5 dkg reszelt sajt, lehet füstölt is
                               12,5 dkg vaj vagy ráma
                               12,5 dkg tejföl vagy kefír
                               1 teás kanálnyi só
                               1 db egész tojás
                               köménymag aki szereti, én öröltet tettem bele, mert az egészet nem szeretjük

A tésztát összegyúrom, és kicsi gombócokat formázok belöle, 8-10 g-osakat, de lehet ettöl kisebbet is, akkor több tallér lesz belöle és vékonyabbak lesznek.
Ezzel a sütövel viszonylag gyorsan kisütöttem a 100 db egy fél óra alatt kész volt.


Jó nasizást!

1 megjegyzés:

Lévai Mariann írta...

Mi ennek a sütőnek a neve? Én is vennék egyet!