24 január, 2015

Sajtos nokedli maradékból



Általában mindig többet fözök, mint kellene így elkerülhetetlen, hogy marad meg abból a bizonyos ételböl valamennyi. Ha pörkölt, vagy szószos hús féle, akkor lefagyasztom, de köretet, mint pl. a nokedlit már nem szívesen, így most ebböl kreáltam egy egytál ételt, amit salátával megebédeltünk.

A hozzávalókat nem igazán mértem, csak úgy szemre ment minden.

Kb. annyi nokedlim maradt, ami
                                 2 személyre elég köretnek, ehhez jött
                                 egy jó maréknyi reszelt sajt,
                                 (nekem most szeletelt volt, így felkockákztam)
                                 2 db tojás
                                 kb. 5-8 dkg húsos szalonna, amit egy kicsit elösütöttem
                                 só, bors, petrezselyem (szárított, vagy fagyasztott)
                                 a tetejére újra sajt

A szalonnát egy kicsit elösütöttem, majd a fenti hozzávalókat összekevertem a nokedlivel, egy
kivajazott, azaz most két kisebb formába osztottam a tetejére sajtot tettem és 220 fokos elömelegített sütöben addig sütöttem, amíg a sajt ráolvadt és kicsit kezdett pirulni (kb. 20 perc)

Friss salátával ettük, és mondhatom tényleg finom.
Másfajta maradék tésztával is elkészíthetö, biztos úgy is finom.

Jó étvágyat kíván!



                               

Nincsenek megjegyzések: